CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

here we talk about everything

Saturday, June 18, 2011

jadikan hidup anda lebih bermakna dengan minuman herbal life:)

assalamualaikum semua...
kenapa saya ckp mcm kat atas tu??
okay, kini terbukti..herbal life mampu mengubah gaya hidup anda secara sihat...
macam mane???
senang je..hanya perlu minun je...functions herbal life nie: dapat menolong turun & naik berat badan(bagi ynag nk kurus & gemuk) dan nutrisi seimbang tanpa lapar n sihatkan tubuh anda n awek muda...
antara produk2 herbal life ialah f1 ,tea n etc..
f1 nie ade bnyak perisa..so ,anda x perlu lh rsau akan rasa..sbb herbal life nie ade mcm2 perisa iaitu
 tropical fruit(mcm psng),cappucino, dutch chocolate, french vanila n strawberry...so anda boleh lh pilih perisa mne yang anda suka...
formula 1(antara salah satu product herbal life)

okay,..kat sini saya nak cerita sket antara kejayaan2 yng telah pengguna herbal life kecapi...:
*en.Allen berjaya turun kan berat badan dalam mase 6 minggu sebanyak 6kg
*adik Anwar(12 tahun) turun sebanyak 10kg
*Aini berjaya turunkan berat badan sebanyak 15kg dlm mse 4 buln
*amalina(EEzema,jerawat migrain dan resdung)
*Pn. Che Gaya turun berat badan 8kg dan darah tinggi kurang..

terdapat bnyak lgi kejayaan ..dan contoh terdekat yang berjaya dengan penggunaan herbal life nie,adlah anak kepada kawan mak saya..sebelum menggunakan produk herbal life nie, bermcam produk yang dye telah guna antaranya JUSMATE..n dye ckp x de kesan @ perubahan yng dye dpt..tpi slps menggunakn produk herbal life nie dalam tempoh seminggu dye telah mndapt perubahn...antara perubahannya ialah menurunkn berat badan, semakin sihat, awek muda dan kulit menjadi cantik...

product herbal life nie 100% semula jadi dan tiada kesan sampingan..BUKAN ubat, dadah, atau pkaian pelangsingan badan ..dan dihasilkan oleh doktor pkar pemenang anugerah nobel dalam perubatan..
herbal life nie berada di lebih 70 buah negara dan kini baru  di malysia dan mempunyai lebih 60 juta pelanggan yang berpuas hati..& MONEY BACK GUARANTEE..


 sabda Nabi Muhammad SAW yang bermaksud:
Orang beriman yang kuat lebih baik dan dicintai oleh Allah berbanding orang beriman yang lemah.” (Hadis riwayat Imam Muslim).
Ia melambangkan kepada kita bahawa Nabi Muhammad SAW menyarankan umat Islam secara individu mahupun masyarakat mementingkan kesihatan supaya menjalani kehidupan lebih baik.
so,ape yang anda tunggu lgi??dapt kan dgn segera dengan pengedar2 herbal life.@ hanya click di laman web ini http://www.livewellmalaysia.com/ .SELAMAT MENCUBA :)

No comments: